Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
PRÀCTICUM II |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Assignatura (*) | PRÀCTICUM II | Codi | 11254402 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Pràctiques Externes obligatòria | Quart | Únic anual |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departament | Bioquímica i Biotecnologia Enginyeria Informàtica i Matemàtiques Estudis Anglesos i Alemanys Filologia Catalana Filologies Romàniques Història i Història de l'Art Pedagogia Psicologia |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | luis.marques@urv.cat enriqueta.barniol@urv.cat antoni.gavalda@urv.cat carmen.conde@urv.cat sebastia.poy@urv.cat mariamonserrat.moya@urv.cat maria.vives@urv.cat mteresa.novo@urv.cat elena.delacruz@urv.cat jaume.aymi@urv.cat josemaria.cornado@urv.cat mariaconcepcion.salgado@urv.cat mar.camacho@urv.cat carme.negrillo@urv.cat carmen.hernandez@urv.cat anaeulalia.cazurra@urv.cat janaina.oliveira@urv.cat josepmaria.pons@urv.cat joanandreu.torres@urv.cat mariajosep.alemany@urv.cat concepcionrosa.cartil@urv.cat jessica.casas@urv.cat luis.rodriguez@urv.cat mariamontserrat.fortuny@urv.cat lara.cucurull@urv.cat violeta.cristia@urv.cat yulymarsela.vanegas@urv.cat |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | La finalitat del pràcticum del grau d’Educació Primària és integrar els coneixements teoricopràctics i professionals i adequar-los a les necessitats socials actuals afavorint la col•laboració entre la facultat i els centres educatius; adquirir, al mateix temps, un coneixement pràctic de l’aula i de la seva gestió, un coneixement i aplicació dels processos d’interacció i comunicació a l’aula i un domini de les habilitats, tècniques, actituds i hàbits necessaris per fomentar un clima d’aula que faciliti l’aprenentatge i la convivència, i controlar i fer el seguiment dels procés educatiu d’ensenyament-aprenentatge, actuant i reflexionant des de la pràctica. Per poder matricular aquesta assignatura l'alumne ha de tenir superats un mínim de 120 ECTS de l'ensenyament. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |