2017_18
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES III
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l’assignatura: temporització, metodologies i criteris d’avaluació que es faran servir. Ús del e-portfoli (aplicació Mahara) com a eina TIC d’avaluació i control del procés d’ensenyament-aprenentatge en Educació Infantil.
Sessió Magistral La finalitat de les sessions magistrals és la de desenvolupar els aspectes teòrics necessaris per tal de desenvolupar els continguts de l'assignatura.
Pràctiques a laboratoris La finalitat de les sessions de laboratori és el disseny i elaboració de treballs pràctics adaptats a l'Educació Infantil.
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge Recopilació d'evidències del treball desenvolupat per l'alumne al llarg del curs.
Pràctiques a través de TIC Activitats pràctiques per tal d'introduïr eines educatives en base TIC.
Pràctiques de camp/sortides Activitats orientades a la consciència i la comprensió de la natura com a eina educativa.
Seminaris Activitats de caràcter pràctic i de reflexió sobre l'educació-aprenentatge en educació Infantil
Treballs Elaboració d'aprenentatge i desenvolupament de tècniques d'observació, comparació, descripció i anàlisi de la natura com a eina personal i pedagògica. Adquisició d'educació ambiental.
Atenció personalitzada Treball de suport i orientació individualitzada per a l'alumne. Els alumnes podran requerir aquesta atenció via correu electrònic