2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Activitats Introductòries
A1
A2
MAD2
MAD4
Valoració de la disposició prèvia cap a l'assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació, i la regulació del treball individual i d'equip. 5%
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A1
A2
MAD2
MAD4
B5
C2
C4
La carpeta d'aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d'avaluació són els següents:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Actitud responsable i implicació en el trebal d'equip.
- Iniciativa en la cerca d¡informació.
- Pertinència i rellevància del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques.
- Utilització avançada de les tecnologies de la informació i la comunicació.
- Correcció lingüística en la presentació de treballs.
55%
Proves de desenvolupament
MAD2
C4
Superació de proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria