Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE | Codi | 11264224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Activitats Introductòries |
|
Valoració de la disposició prèvia cap a l'assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació, i la regulació del treball individual i d'equip. | 5% | ||||||||
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
La carpeta d'aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d'avaluació són els següents: - Ajustament a les demandes realitzades. - Actitud responsable i implicació en el trebal d'equip. - Iniciativa en la cerca d¡informació. - Pertinència i rellevància del treball elaborat. - Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques. - Utilització avançada de les tecnologies de la informació i la comunicació. - Correcció lingüística en la presentació de treballs. |
55% | ||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Superació de proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball | 40% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||