Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT | Codi | 11274009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Sessió Magistral |
|
A través d'examen mixte (test i supòsits pràctics). Hi haurà dos exàmens, un al final del 1er Q (gener) i un de recuperació per qui no hagi arribat al 5 que es farà al final del segon quadrimestre. |
6 | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentació oral en format power point. Això serà treball en grup (grups de 3o 4 persones). A l'inici de curs, s'especificarà els punts que es valoraran i els temes que es treballaran |
1.5 | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle problemes relacionats amb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle supòsits pràctics relacionats amb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | ||||
Altres | Assistència/actitud: Es valorarà l'actitud al llarg del curs. L'assistència es valorarà participant a la presentació i avaluació dels treballs presentats amb els companys i a través de les pràctiques |
0,5 |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura s'ha d'haver aprovat l'examen teòric (amb una nota igual o superior a 5), així com la suma de totes dels activitats amb pes a la nota. Aquestes activitats són: l'exposició de treball que val el 15% i l'entrega de dues activitats corresponent a resolució de problemes/supòsits pràctics que val el 20%. Pels que suspenguin l'examen hi haurà una segona convocatòria a finals del segon quadrimestre per aprovar-lo. No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives i formatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les classes i de les proves avaluatives i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |