2016_17
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA III
   Fonts d'informació
Bàsica

CAMPS, Anna i Isabel SOLÉ (2007): “Llegir i aprendre a llegir” a Articles de didàctica de la llengua i la literatura núm. 41 Barcelona: Graó

COLOMER, Teresa (dir.)(2002): Siete llaves para valorar las historias infantiles Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez

DÍEZ DE ULZURRUN, Ascen (coord.) (1998): L’aprenentatge de la lectoescriptura des d’una perspectiva constructivista. Vol I i II Barcelona: Graó

FONS, Montserrat i Montserrat CORREIG (2011): “Desfem tòpics per millorar l’ensenyament de la lectura I l’escriptura” a Articles de didàctica de la llengua i la literatura núm. 55 p. 16-24Barcelona: Graó

GIL, Maria Rosa (2011): “L’àlbum il·lustrat: gaudi literari o recurs imprescindible per a l’aprenentatge lector?” a Articles de didàctica de la llengua i la literatura núm. 55 p. 16-24Barcelona: Graó

JANER MANILA, Gabriel (1990): ”La función educativa de los cuentos populares” a Fuentes orales y educación Barcelona: Pirene

MAÑÁ TERRÉ, Teresa i Montserrat FONS (2008): “Les biblioteques escolars” a  Articles de didàctica de la llengua i la literatura núm. 46 Barcelona: Graó

ORIOL, Carme (2002): Introducció a l’etnopoètica. Teoria i formes del folklore en la cultura catalana Valls: Cossetània, col·l. Antines núm. 3

PUJOL, Josep Maria (1991): “Folklore narratiu: la rondalla i la llegenda”dins de De la literatura popular a la literatura culta. Seminari el gust per la lectura. Generalitat de Catalunya, SEDEC

SOLÉ, Isabel i Mar MATEOS (2007): “Llegir, pensar i aprendre” a Articles de didàctica de la llengua i la literatura núm. 41 Barcelona: Graó

TEBEROSKY, Ana (2001): Proposta constructivista per aprendre a llegir i escriure Barcelona: Vicens Vives

Complementària