2016_17
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES II
   Fonts d'informació
Bàsica Gallego, J.L. i Fernández, E. (dir.), Enciclopedia de Educación Infantil, Aljibe, 2003
Aranda, A.M., Didáctica del conocimiento del medio social y cultural en educación infantil, Síntesis, 2003
Throop, Sara, Actividades preescolares Ciencias Sociales, CEAC, 1978
Bassedas, E.; Huguet, T.; Solé, I., Aprendre i ensenyar a l'educació infantil, Graó, 2006
Gavaldà, A. (coord.), El treball cooperatiu: una estratègia d'ensenyar i aprendre des de les ciències socials, Universitat Rovira i Virgili, 2016
Garaigordobil Landazabal, M., Intervención Psicológica para Desarrollar la Personalidad Infantil : Juego, Conducta Prosocial y Creatividad, Pirámide, 2003

Complementària Pla, M., Introducción a la educación infantil, Barcanova, 1994
Díez Navarro, M. C., 10 ideas clave. La educación infantil, Graó, 2012
Trepat, C.; Comes, P., El tiempo y el espacio en la didáctica de las ciencias sociales, Graó, 1998
Tonda Monllor, E. M., La didáctica de las ciencias sociales en la formacion del profesorado de educación infantil, Universidad de Alicante, 2001
Rivero García, M. P. (coord.), Didáctica de las ciencias sociales para educación infantil, Mira, 2011
Castagnetti, M.; Vecchi, V. (coord.), Scarpa e metro. I bambini e la misura: primi approcci alla scoperta, alla funzione, all'uso della misura, Reggio Emilia, 1997
Tavernier, R, La escuela antes de los 6 años, Martínez Roca, 1987
Gross, Richard E. et al., Ciencias Sociales. Programas actualizados de enseñanza, Limusa, 1983
Gavaldà, A.; Pons, J.M., "Valores sociales invisibles: una investigación sobre la responsabilidad en la participación. Primeros resultados”, Universidad de Extremadura i AUPDCS, 2015