Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ASPECTES EDUCATIUS I PROGRAMES D'INTERVENCIÓ PER L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ASPECTES EDUCATIUS I PROGRAMES D'INTERVENCIÓ PER L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA | Codi | 11274217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Assistència i participació | 20% | ||||||||
Treballs |
|
Realització de diferents treballs relacionats amb la temàtica de la matèria. | 35% | ||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposar utilitzant les TIC els treballs dissenyats. | 5% | ||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Prova escrita on es valoraran els continguts treballats a la matèria. | 40% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives. Hi haurà recuperació de les proves escrites ( màxim un 5). Treballs en grup (màxim 4 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic. Les pràctiques són presencials i obligatòries. En casos excepcional cal parlar amb el professor/a. Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin. |