2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I DESENVOLUPAMENT DE LA PERSONALITAT
   Avaluació
  Descripció Pes
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge En la qualificació es tindrà en compte el contingut de les evidències ajustat als objectius i a les finalitats d’aquesta activitat en l'assignatura. Es tindrà en compte també la correcció lingüística. 60%
Supòsits pràctics/ estudi de casos En la qualificació es tindrà en compte:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Iniciativa en la cerca d¡informació.
- Pertinència, coherència i rellevància conceptual del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de la situació problema.
- Correcció lingüística.
- Actitud responsable i implicació en el treball personal i d'equip.
40%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura serà continua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. L'assistència regular a les sessions presencials es considera un requisit imprescindible per aquesta modalitat d'avaluació i, en qualsevol cas, haurà de ser igual o superior a un 80% d'aquestes sessions.

La nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma de les puntuacions obtingudes en els dos instruments d'avaluació, sempre i quan s'hagin lliurat puntualment i en les dates estipulades i, tinguin cadascun d'ells una qualificació mínima de 5.

Podran optar a una reavaluació o segona convocatòria els alumnes que no hagin superat l'assignatura. Aquesta consistirà en una prova escrita que es realitzarà en les dates previstes pel calendari oficial establert per la coordinació del Màster.