2021_22
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE
DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE Codi 11605112
Ensenyament
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
4 Obligatòria Primer AN
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Antropologia, Filosofia i Treball Social
Bioquímica i Biotecnologia
Ciències Mèdiques Bàsiques
Economia
Eng. Electrònica, Elèctrica i Automàtica
Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Estudis Anglesos i Alemanys
Filologia Catalana
Filologies Romàniques
Geografia
Gestió d'Empreses
Història i Història de l'Art
Infermeria
Medicina i Cirurgia
Pedagogia
Psicologia
Química Analítica i Química Orgànica
Química Física i Inorgànica
Coordinador/a
GARCIA-BORES COMAS, IBAN
PONS ALTES, JOSEP MARIA
OLIVART MOR, ALFRED JOAQUIM
BLANCO COBO, EVELIN
Adreça electrònica josemanuel.vila@urv.cat
maria.riera@urv.cat
mariaisabel.calle@urv.cat
dolors.puigjaner@urv.cat
iban.garciabores@urv.cat
francesca.pellice@urv.cat
cristina.valls@urv.cat
alba.escriu@urv.cat
ramon.palau@urv.cat
albert.irigoyen@urv.cat
juanpascual.farre@urv.cat
tania.munoz@urv.cat
eulalia.ivern@urv.cat
alfredjoaquim.olivart@urv.cat
Professors/es
VILA CÓRCOLES, JOSE MANUEL
RIERA TOLÓ, MARIA
CALLE ROMERO, MARÍA ISABEL
PUIGJANER RIBA, MARIA DOLORES
GARCIA-BORES COMAS, IBAN
PELLICE SALVAT, FRANCESCA
VALLS BAUTISTA, CRISTINA
ESCRIU ROCA, ALBA
PALAU MARTIN, RAMON FELIX
IRIGOYEN ZARAGOZA, ALBERT
FARRE VILLA, JUAN PASCUAL
MUÑOZ MARZÀ, TANIA
IVERN MORETÓ, EULÀLIA
OLIVART MOR, ALFRED JOAQUIM
Web
Descripció general i informació rellevant

A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2021-22. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. 


Els alumnes dispossin de coneixements específics i contextuals per interpretrar les dificultats especifiques d’aprenentatge en base a dos nuclis bàsics: les diferències individuals i els mecanismos d’influència educativa.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent