Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE | Codi | 11605112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura.,amb suport de materials audiovisuals , |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura,, per part dels alumnes en treball individual o petit grup |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Treballs | Treballs que realitza l'alumne. |
Atenció personalitzada | En un context virtual o semipresencial: Resolució de dubtes als estudiants a través del fòrum de dubtes de l'assignatura, modlle , correu electrònic |