2017_18
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA BIOLOGIA I LA GEOLOGIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. S'avaluarà seguint una graella destinada per aquesta activitat. 15%
Sessió Magistral Es valora la assistència i participació. 10%
Treballs Treballs que realitza l'alumne, tant individuals com en grup. 35%
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). 30%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC. 10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a poder ser avaluat, l'alumne ha d'assistir, com a mínim, al 80% de les sessions presencials.

S'avaluarà la participació en debats, l'elaboració de treballs, presentacions o exposicions i la intervenció en pràctiques TIC, sempre tenint en compte les indicacions que els professors marcaran durant les classes.

En cas que l'assignatura sigui impartida per dos o més professors la nota global serà la mitjana ponderada de la nota de cada professor en relació a les hores de docència impartides. També es podrà demanar un treball global avaluable per tots els professors de l'assignatura".

El màster no preveu la segona convocatòria, és per això que tampoc l'assignatura

Es valorarà que l'alumnat doni importància a l'aplicació de noves tecnologies, l'atenció a la diversitat, a l'aplicació de l'avaluació a l'aula i a la creació de recursos d'avaluació