2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries Treball de reflexió sobre l'experiència de les Pràctiques Externes I que ha de servir per a compartir les diferents experiències dins l'aula i per a fer una reflexió sobre les expectatives de la pràctica docent. 5%
Debats Participació a l'aula ordinària o virtual en els diferents temes de discussió que es proposin.
Es tindrà en compte el grau d'atenció i les aportacions fetes a les exposicions/presentacions dels companys de l'aula.
5%
Presentacions / exposicions Exposició oral dels treballs 30%
Pràctiques a través de TIC Treballs de cerca d'informació, descripció i implementació d'eines TIC que puguin ser útils en la docència de la Tecnologia a secundària. Caldrà fer-ne una exposició oral.

10%
Sessió Magistral Participació activa dels estudiants en les sessions magistrals: formulació i resposta de preguntes, aportació de crítiques constructives etc. 5%
Treballs Treballs diversos que estaran relacionades amb el quefer professional del professorat de secundària.

Alguns dels treballs seran activitats que es faran durant les hores de classe.

Hi haurà treballs individuals i en grup
35%
Esdeveniments científics i/o divulgatius Presència a l'esdeveniment
Participació en els debats que se'n derivin
10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Alguns dels treballs pot ser que es facin conjuntament amb les assignatures: ${1}iLa docència de la tecnologia en el context social${1}i i
${1}iLa tecnologia a secundària${1}i

En l'avaluació de tots els treballs escrits un 20% de la seva nota correspondrà a la qualitat de la redacció i un altre 10% a l'ús correcte de les regles ortogràfiques.

Degut al caràcter eminentment pràctic d'aquesta assignatura no hi haurà segona convocatòria.${1}i
${1}i