Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES | Codi | 11605139 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
3 | 0 | 3 | |||||
Sessió Magistral |
|
16 | 0 | 16 | |||||
Debats |
|
14 | 0 | 14 | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
20 | 0 | 20 | |||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
20 | 0 | 20 | |||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
20 | 0 | 20 | |||||
Presentacions / exposicions |
|
4 | 24 | 28 | |||||
Estudis previs |
|
0 | 30 | 30 | |||||
Treballs |
|
0 | 60 | 60 | |||||
Fòrums de debat |
|
0 | 12 | 12 | |||||
Pràctiques a través de TIC |
|
0 | 24 | 24 | |||||
Atenció personalitzada |
|
3 | 0 | 3 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |