2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Formació de Professionals de la Formació (2010)
 Assignatures
  AVALUACIÓ PER LA MILLORA DE LA FORMACIÓ II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació del mòdul.
Coneixements previs:Mòdul B (crèdits fonamentals)
1. Models d'avaluació de la qualitat.
2. Avaluació institucional externa i interna.
3. Bases de l'auditoria, l'acreditación i la certificació en la formació.
Sessió Magistral Tot el plantejament metodològic gira al voltant del grup com a eix de reflexió i treball pràctic, compaginant exposicions de les diferents temàtiques amb activitats pràctiques portades a terme a l'aula.
El mòdul es desenvoluparà combinant classes presencials (exposicions, discussions, anàlisis de dades, ...) amb el treball autònom per a profunditzar en els aspectes abordats a classe.
Presentacions / exposicions - Domini de conceptes i perspectives en debat en el camp de l'avaluació per a la millora de formació. Aquest aspectes s'avaluarà de manera continuada durant el mòdul (seguiment de les activitats propostes) i mitjançant la presentació (individual) de la recensió d'una lectura sobre el tema.
Presentacions / exposicions - Aplicació dels aspectes teòrics treballats en el mòdul en el disseny d'un instrument d'avaluació (treball en grup de 2 ó 3 persones), que ha d'incloure, com a mínim, els següents aspectes:
o Fonamentació teòrica
o Contextualització
o Construcció de l'instrument
o Conclusions

Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Activitats pr'actiques portades a termen a l'aula i participació, activa i argumentada, dels estudiants.