Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació de Professionals de la Formació (2010) |
Assignatures |
RECERCA SOBRE LA PRÀCTICA PROFESSIONAL DELS FORMADORS II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | RECERCA SOBRE LA PRÀCTICA PROFESSIONAL DELS FORMADORS II | Codi | 11635206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del mòdul. Coneixements previs: Mòdul F (crèdits fonamentals): 1. Paradigmes d'investigació en formació dels professors i dels formadors. 2. Elaboració, tècniques i instruments d'investigació en formació. |
Sessió Magistral | Tot el plantejament metodològic gira al voltant del grup com a eix de reflexió i treball pràctic, compaginant exposicions de les diferents temàtiques amb activitats pràctiques portades a terme a l'aula. El mòdul es desenvoluparà combinant classes presencials (exposicions, discussions, anàlisis de dades, ...) amb el treball autònom per a profunditzar en els aspectes abordats a classe. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Activitats pràctiques portades a terme a l'aula i amb la participació activa i argumentada dels estudiants. |
Treballs | - Integració dels conceptes, teories i perspectives en debat en el camp de la investigació en un treball de desenvolupament. - Avenç en el disseny d'un projecte d'investigació en el camp. |
Fòrums de discussió | La participació, activa i argumentada, dels estudiants serà un element imprescindible en el procés d'aprenentatge i la principal evidència en l'avaluació. |