Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA | Codi | 11665101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
Comú | ||
BC1 | Aprendre a aprendre. | |
BC2 | Resoldre problemes complexos de forma efectiva. | |
BC3 | Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. | |
BC5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
BC8 | Gestionar projectes tècnics o professionals. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
Comú | ||
CC3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
CC4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. | |
CC6 | Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |