2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  LES TIC EN L'ÀMBIT NO FORMAL
   Fonts d'informació
Bàsica

Amorós Poveda, L. (2014). Inclusión digital en la educación no formal. Una experiencia. Edutec. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, 45. https://doi.org/10.21556/edutec.2013.45.13

Cedefop (2023). Europeanguidelines for validating non-formal and informal learning. Luxembourg:Publications Office. Cedefop reference series; No 124. http://dx.doi.org/10.2801/389827

Dabbagh, N.; et al. (2016): Learning technologies and globalization: pedagogical frameworks and applications. Springer Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-22963-8

Luján Ferrer, M. E., (2010). La administración de la educación no formal aplicada a las organizaciones sociales: Aproximaciones teórico-prácticas. Revista Educación, 34(1), 101-118, Disponible en: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=44013961006

Sampedro Requena, B. E., y McMullin, K. J. (2015). Videojuegos para la inclusión educativa. Digital Education Review, 27, 122-137. https://doi.org/10.1344/der.2015.27.122-137

Tregeagle, S., & Darcy, M. (2008). Child Welfare and Information and Communication Technology: Today’s Challenge. The British Journal of Social Work, 38(8), 1481–1498. https://doi.org/10.1093/bjsw/bcm048

Vaquero, E. , y Carrera, X. (2012). Competencias digitales y resiliencia: Diseño de un estudio con jóvenes adolescentes. En J. M. Sancho Gil, et al. (Ed. lit.). III European Conference on Information Technology in Education and Society: A Critical Insight, 30-31. Esbrina.

Complementària