2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  AVALUACIÓ DE MITJANS I MATERIALS D'ENSENYAMENTS
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats
Debat presentació: Participació en el debat de presentació (durant les dates establertes), aportant la informació que es demana.

Debat coneixements previs / Qüestionari de coneixements previs: Participació al debat de coneixements previs (durant les dates programades), aportant la informació de manera ordenada, amb criteri i ben argumentada. /
Realització del qüestionari de coneixements previs (durant les dates programades), contestant les preguntes amb informació de qualitat.
10%
Treballs Activitat 1. Referències. Activitat individual: Participació en el debat de creació de grups de manera activa per tal de rebre instruccions sobre l'eina/material de treball (durant les dates establertes).
Cerca de referències a nivell individual que compleixin els criteris específics que es detallen a l'activitat.
Participació al debat de comunicació de referències (durant les dates planificades)
Lliurament de lactivitat dins el termini acordat.

Activitat 2. Construcció i aplicació de linstrument davaluació. Activitat grupal: Realització de les diferents tasques descrites a l'Activitat 2.
Participació activa en el debat de grup i duent a terme un treball cooperatiu correcte. Lliurament de lactivitat dins el termini acordat.

Autoavaluació del procés en grup: Lliurament del document dautoavaluació del treball en grup. Argumentació i aportacions sobre el procés realitzat i aportant possibles millores. Qualificació amb criteris dels companys de grup.
90%
Altres El mètode davaluació es basa en una avaluació contínua a partir de la realització de les activitats que es proposen. Es recomana consultar la planificació detallada de la matèria a l'espai moodle. És convenient seguir el cronograma de les activitats tal com es proposen al curs i complir els terminis que es marquen per al seu lliurament. D'aquesta manera es podrà garantir una coherència i una integració correcta dels continguts de tots els cursos a què cada alumne s'ha matriculat. Es recorda als alumnes que cal respectar el criteri de correcció lingüística absoluta en totes les proves d'avaluació i en cas contrari pot ser motiu de suspens. D'altra banda, qualsevol acció de plagi per part dels alumnes pot suposar el suspens directe de la matèria sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

- El lliurament dels treballs (individuals i grupals) fora del termini fixat i amb justificació, es penalitza amb un (-10%) per a la Tasca 1 i un (-15%) per a la Tasca 2.
- Per superar la matèria cal presentar les dues Tasques (T1 i T2) i obtenir qualificacions suficients per arribar al 50% i possibilitar el sumatori de les activitats
inicials.
- Si no es lliuren les activitats durant el termini corresponent es consideraran les pautes de qualificació del màster amb la possibilitat de suspendre la matèria. En cas de detectar i poder tastar el plàgi en alguna de les tasques, l'activitat quedarà suspesa