2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL DEL DOCENT EN RELACIÓ A LES TIC
   Avaluació
  Descripció Pes
Fòrums de debat Activitat 1. Xarxes socials
Activitat 2. Fòrum

Participació.
Reflexió. Discussió. Aportació de materials relacionats (bibliografia, mapes conceptuals, vídeos, imatges,…)
Feed-back
30%
Pràctiques a través de TIC Enviar Pràctiques a través de TIC Activitat 3. Disseny d'un pla de formació del professorat

Coherència.
Elements clau: contextualització, objectius, temporització, avaluació, conclusions, aportacions finals…


70%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Com a part de l'avaluació continuada, en aquells casos en què l'alumnat faci un segon lliurament d'una activitat avaluable suspesa o no presentada, el lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, a la data que determini el professor només en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-la dins del període lectiu ordinari de l'assigantura. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no té dret a aquesta segona oportunitat o segona convocatòria d'avaluació.

Per altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part de lalumnat pot suposar el suspens directe a lassignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. Finalment, se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.

IMPORTANT: Seguir la temporalització és un criteri davaluació de rellevància.