2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  EINES I TÈCNIQUES PER A LA RECOLLIDA I L'ANÀLISI DE DADES
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries Activitat sense pes a la nota 0%
Sessió Magistral Activitat sense pes a la nota 0%
Seminaris Activitat sense pes a la nota 0%
Debats Grau de participació en els debats i les aportacions que es facin. En concepte, l'activitat avaluable 1 és un debat amb pes a la nota final. És convenient seguir el cronograma de les activitats tal com es proposen al curs i complir els terminis que es marquen per al seu lliurament. D'aquesta manera es podrà garantir una coherència i una integració correcta dels continguts de tots els cursos a què s'ha matriculat cada alumne. 10
Proves pràctiques El mètode d'avaluació es basarà en:
-Avaluació continua a partir de la realització de les activitats que es proposen al llarg del curs. Es recomana consultar la planificació concreta de l'assignatura disponible a l'espai Moodle de l'assignatura per conèixer-ne el detall.
90 %
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Com a part de l'avaluació continuada, en aquells casos en què l'alumnat faci un segon lliurament d'una activitat avaluable suspesa o no presentada, el lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, a la data que determini el professor només en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-la dins del període lectiu ordinari de l'assigantura. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat. 

Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.