2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  DISSENY DE PROJECTES CURRICULARS AMB L'ÚS DE LES TIC
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Dues sessions magistrals introductòries per poder treballar els conceptes fonamentals d’aquesta matèria
Sessió Magistral Sessions via xarxa (els professors estan distribuïts per diferents universitats) per treballar els continguts teòrics de la matèria.
Seminaris Els seminaris seran espais per treballar els temes d’actualitat que vagin sorgint durant el desenvolupament del curs i que tenen a veure amb els avenços i darreres tendències tant educatives com tecnològiques.
Treballs Per tal de poder afavorir els aprenentatges, no només de les competències específiques sinó també de les generals i de les transversals, s’ha planificat una part important del treball en grup. Tant el món laboral com el de la recerca s’articulen al voltant de grups d’activitat en moltes ocasions interdisciplinars i transnacionals.
Resolució de problemes, exercicis Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura.
Pràctiques a través de TIC Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC.
Metodologies integrades Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc.
Estudis previs Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne.
Fòrums de discussió Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional.
Atenció personalitzada