2014_15
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
 
Educational Technology: e-Learning and Knowledge Management (2012)
 Competences


TypeA Code Competences Specific
  Common
  AC1 Analitzar les TIC com a eina i instrument per a l'e-learning i la gestió del coneixement.
  AC2 Dominar les eines i procediments per a la planificació, organització i gestió dels processos d'e-learning.
  AC3 Dissenyar i desenvolupar programes i projectes d'innovació i de recerca en l'àmbit de l'e-learning.
  AC4 Dissenyar i desenvolupar entorns tecnològics i de materials multimèdia per a la formació
  AC5 Adoptar mitjans, recursos i eines en processos de seguiment i avaluació d'e-learning.
  AC6 Incorporar estratègies i recursos de gestió del coneixement en els desenvolupaments d'innovació i recerca en e-learning.
  AC7 Gestionar i utilitzar la informació en el desenvolupament de projectes.
  AC8 Redactar documentació específica de naturalesa tècnica i / o didàctica d'acord amb els programes i projectes d'e-learning desenvolupats.
  AC9 Aplicar models pedagògics i coneixements tècnics per a la resolució de problemes de formació en e-learning.
  AC10 Analitzar i aplicar eines i instruments per al disseny i desenvolupament de materials didàctics per a l'e-learning.
  AC11 Dissenyar escenaris d'aprenentatge en entorns tecnològics.
  AC12 Elaborar propostes innovadores en projectes d'e-learning.
  AC13 Desplegar processos individuals i col•lectius de gestió del coneixement en activitats i processos d'e-learning.
  AC14 Transferir a altres contextos l'activitat pràctica desenvolupada.
  AC15 Aplicar els principis del mètode científic a la resolució de problemes de recerca educativa.
  AC16 Utilitzar eines tecnològiques per al disseny i desenvolupament d'instruments i recursos per a la investigació.
  AC17 Aplicar tècniques d'anàlisi de dades en investigació educativa.
  AC18 Difondre i comunicar resultats d'investigació.
TypeB Code Competences Transversal
  Common
  BC1 Learning to learn
  BC2 Effective solutions to complex problems
  BC3 Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate
  BC4 Autonomy, responsibility and initiative
  BC5 Teamwork, collaboration and sharing of responsibility
  BC6 Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field
  BC7 Sensitivity to environmental issues
  BC8 Management of complex technical or professional projects
TypeC Code Competences Nuclear
  Common
  CC1 Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English
  CC2 Be advanced users of the information and communication technologies
  CC3 Be able to manage information and knowledge
  CC4 Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV
  CC5 Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals
  CC6 Be able to define and develop their academic and professional project