TypeA
|
Code |
Competences Specific |
|
Common |
|
AC1 |
Analitzar les TIC com a eina i instrument per a l'e-learning i la gestió del coneixement. |
|
AC2 |
Dominar les eines i procediments per a la planificació, organització i gestió dels processos d'e-learning. |
|
AC3 |
Dissenyar i desenvolupar programes i projectes d'innovació i de recerca en l'àmbit de l'e-learning. |
|
AC4 |
Dissenyar i desenvolupar entorns tecnològics i de materials multimèdia per a la formació |
|
AC5 |
Adoptar mitjans, recursos i eines en processos de seguiment i avaluació d'e-learning. |
|
AC6 |
Incorporar estratègies i recursos de gestió del coneixement en els desenvolupaments d'innovació i recerca en e-learning. |
|
AC7 |
Gestionar i utilitzar la informació en el desenvolupament de projectes. |
|
AC8 |
Redactar documentació específica de naturalesa tècnica i / o didàctica d'acord amb els programes i projectes d'e-learning desenvolupats. |
|
AC9 |
Aplicar models pedagògics i coneixements tècnics per a la resolució de problemes de formació en e-learning. |
|
AC10 |
Analitzar i aplicar eines i instruments per al disseny i desenvolupament de materials didàctics per a l'e-learning. |
|
AC11 |
Dissenyar escenaris d'aprenentatge en entorns tecnològics. |
|
AC12 |
Elaborar propostes innovadores en projectes d'e-learning. |
|
AC13 |
Desplegar processos individuals i col•lectius de gestió del coneixement en activitats i processos d'e-learning. |
|
AC14 |
Transferir a altres contextos l'activitat pràctica desenvolupada. |
|
AC15 |
Aplicar els principis del mètode científic a la resolució de problemes de recerca educativa. |
|
AC16 |
Utilitzar eines tecnològiques per al disseny i desenvolupament d'instruments i recursos per a la investigació. |
|
AC17 |
Aplicar tècniques d'anàlisi de dades en investigació educativa. |
|
AC18 |
Difondre i comunicar resultats d'investigació. |
TypeB
|
Code |
Competences Transversal |
|
Common |
|
BC1 |
Learning to learn |
|
BC2 |
Effective solutions to complex problems |
|
BC3 |
Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate |
|
BC4 |
Autonomy, responsibility and initiative |
|
BC5 |
Teamwork, collaboration and sharing of responsibility |
|
BC6 |
Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field |
|
BC7 |
Sensitivity to environmental issues |
|
BC8 |
Management of complex technical or professional projects |
TypeC
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC1 |
Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English |
|
CC2 |
Be advanced users of the information and communication technologies |
|
CC3 |
Be able to manage information and knowledge |
|
CC4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
|
CC5 |
Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |
|
CC6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |