2015_16
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Psicología General Sanitaria (2014)
 Asignaturas
  TRASTORNOS PSICÓTICOS Y DE LA PERSONALIDAD
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria
B4
B5
Es valorarà les intervencions, la impliació i l'actitut de l’alumne, així com la preparació dels casos. 15%
Presentaciones/exposiciones
B5
C3
Exposició dels treballs per part dels equips i discussió conjunta de cada cas. 35%
Trabajos
A1
A7
A10
A12
C1
A partir d'un cas clínic, els alumnes hauran d'especificar quins instruments d'avaluació concrets aplicarien. També hauran d'emetre un diagnòstic i dissenyar un programa d'intervenció.
50%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Únicament hi haurà segona convocatòria dels treballs. Les altres activitats d'avaluació tenen convocatòria única.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.

No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació.