Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
TRASTORNS PSICÒTICS I DE LA PERSONALITAT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TRASTORNS PSICÒTICS I DE LA PERSONALITAT | Codi | 11685105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Es valorarà l'assitència, així com les intervencions, la impliació i l'actitut de l’alumne i la preparació dels casos. | 15% | ||||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició dels casos per part dels equips i discussió conjunta. | 35% | ||||||
Treballs |
|
El treball consistirà en dissenyar un programa d'intervenció del cas clínic presentat en les exposició oral de Trastorns psicòtics. |
25% | ||||||
Proves mixtes |
|
Es realitzarà un examen mixte amb preguntes tipus test (els errors penalitzen), preguntes obertes i/o la resolució d’un cas pràctic sobre els continguts de la part de Trastorns de la Personalitat. |
25% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Únicament hi haurà segona convocatòria del treball i de l'examen. Les altres activitats d'avaluació tenen convocatòria única. Tant en les exposicions orals com en el treball, els alumnes hauran de descriure les tasques que ha realitzat cada integrant del grup, així com repartir entre els membres del grup un 100% en funció de la contribució de cada integrant al treball o exposició grupal. Si la distribució és homogènia entre tots els integrants del grup, aquests tindran la nota atorgada pel professor. Si algun dels participants hagués contribuït en menor mesura que la resta, es ponderarà la nota del professor en aquest apartat D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a. |