Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT | Codi | 11904009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Sessió Magistral |
|
A través d'examen mixte (part tipus test + supòsit pràctic). Hi haurà dos exàmens, un al final del 1r quadrimestre (gener) i un de recuperació que es farà entre el maig i el juny. |
6 | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentació oral en format power point. Consistirà en un treball en grup (grups d'unes 3-4 persones). A l'inici del curs s'especificaran els punts que es valoraran i els temes que es treballaran. |
1.5 | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle problemes relacionats emb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | |||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle problemes relacionats emb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | |||||
Altres | Assistència/actitud: es valorarà l'actitud al llarg del curs. L'assistència es valorarà participant a la presentació i avaluació dels treballs presentats pels companys. |
0.5 |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura s'han de tenir totes les activitats d'avaluació presentades i aprovades (igual o més gran a 5). Aquestes activitats són: examen (60% de la nota final), exposició del treball en grup (15% de la nota final) i l'entrega de dues activitats que suposen la resolució de problemes/supòsits pràctics (20% de la nota final).
Els treballs presentats fora de termini només podran obtenir una nota màxima de 5. NO s'acceptaran treballs presentats havent passat un mes respecte al termini fixat per a l'entrega de l'activitat.
Es realitzarà una 2a convocatòria d'examen entre el maig i el juny per als que hagin suspès l'examen de gener i en la qual optaran a una nota màxima de 5. En aquesta 2a convocatòria també s'hi poden presentar aquelles persones que vulguin pujar nota a l'examen, en presentar-se a la 2a convocatòria la nota obtinguda al primer examen quedarà anul·lada. NO hi haurà 2a convocatòria de la resta d'activitats d'avaluació (treball d'exposició en grup i activitats de resolució de problemes/supòsits pràctics).
D'acord amb la normativa vigent, el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació i de les classes magistrals i de seminari. Les mesures poden incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant. |