Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I | Codi | 11904102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Marc teòric. Terminologia bàsica | 1.1 El currículum de llengües. Funcionalitat del llenguatge oral i de l’escrit. |
2. Bases psicològiques de l'adquisició de la llengua | 2.1 Teories de l'adquisició 2.2 Desenvolupament lingüístic dels infants |
3. Adquisició de la llengua oral | 3.1 Comunicació 3.2 Llenguatge 3.3 Parla |
4. Immersió lingüística | 4.1 Introducció a la segona i/o tercera llengua 4.2 Factors que intervenen en l'adquisició de llengües |