Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i en Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11904105 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Filologia Catalana Filologies Romàniques |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | francisca.segarra@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
En aquesta assignatura es pretén capacitar els alumnes perquè sàpiguen planificar i conduir el procés d' ensenyament - aprenentatge de la lectura i de l' escriptura en l' etapa d' educació infantil. En conseqüència es treballen els processos d' aprenentatge da la lectura i de l' escriptura i es coneixen els diferents models d' ensenyament -aprenentatge d' aquestes habilitats. S' aprofundeix especialment en el model constructivista i en la seva aplicació a l' aula. Per estar directament relacionat amb aquesta línea metodològica s' incideix en l' aprenentatge de la llengua escrita dins el treball per projectes. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |