Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II | Codi | 11904105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Introducció: la bona pràctica educativa | |
2. Mètodes clàssics de l'ensenyament de la lectoescriptura | 2.1 Mètodes sintètics: Montessori 2.2 Mètode analític: Decroly 2.3 Mètode analític: Freinet |
3. Ensenyament de la lectoescriptura des de la perspectiva constructivista | |
4. Mètodes i estratègies de treball de llengua a l'aula | |
5. Expressió i comprensió escrita | |
6. Expressió i comprensió lectora | |
7. Usos de la llengua: pràctic, científic i literari |