2017_18
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA II
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
B5
B6
C4
S'avaluarà la presentació del treball per projectes i l'exposició del comentari sobre articles didàctics relacionats amb la lectura i l'escriptura. 30%
Treballs
B3
B5
Projecte En la realització i la presentació del projecte de treball es valorarà la seva correcta seqüenciació i realització, l'adequació de les activitats, la creativitat, la implicació en el projecte de cada membre del grup, la seva correcta coordinació, la qualitat final i la correcció en la presentació.
Es presentarà la memòria del projecte i el treball de síntesi realitzat per un infant.
És obligatòria l'assistència a una sessió d'atenció personalitzada.
30%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
B3
B5
Els exercicis i activitats de realització a l'aula tindran una avaluació continuada i la seva valoració serà proporcional a l'entitat de la tasca.
Es tindrà en compte l'assistència i participació a classe.
10%
Proves mixtes
Aei6
B6
C1
C4
Els continguts teòrics treballats a classe seran avaluats amb una prova mixta que constarà d'una part de desenvolupament i altres preguntes més concretes. 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Convocatòries d'exàmens:

- L'alumne té dret a una segona convocatòria d'examen en cas de suspendre la primera

- No es contempla la 2a convocatòria com una oportunitat de pujar nota.

Avaluació:

- S'aplicaran els criteris de correcció lingüística de la URV

- Hi haurà un pla alternatiu pels alumnes que no assisteixen a classe per causa justificada. Es consensuarà amb l'alumne a l'inici del curs.

Presentació de treballs:

- Tot treball presentat més allà de la data límit marcada tindrà una penalització del 25%.

- No s'acceptaran treballs passat 15 dies de la data límit de presentació fixada a l'espai Moodle de l'assignatura.