2017_18
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES III
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A1
A2
A8
B4
C2
Proves escrites (2): Anàlisi didàctica i elaboració d'activitats d'aprenentatge.


DT:Competència matemàtica del mestre


Prova escrita contingut didàctic
60%






30%

50%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A1
A2
A4
A8
A10
A11
B3
B4
B5
B6
C2
C4
Treball en grup:

Exposició i defensa dels treballs realitzats.

Treball bibliogràfic aprofundit.

DT:Treball didàctic
20%





10%
Altres  

Valoració individual: Elaboració de materials i

Assistència i participació

DT.El mateix apartat

20%




10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació dels alumnes que no són de DT, es realitzarà mitjançant dos tipus d'activitats.
-Dues proves escrites, la primera relativa als temes 1-3, i la segona relativa als temes 4-5.
-Presentació d'activitats pràctiques i de treball bibliogràfic ,en el seu moment, i assistència i participació en les classes de seminari.

Per aprovar cal que en les proves escrites s'hagi obtingut un mínim de 5 sobre 10 a cada una . En cas contrari s'ha de recuperar. Aquesta recuperació és el que es considera "examen de segona convocatòria".

Per aprovar tota l'assignatura cal tenir aprovades les dues parts. A més de tenir aprovat la part objecte d'examen(60%), cal haber obtingut un aprovat en la part pràctica ( 40%) la qual cosa implica haber obtingut un mínim de 2 punts finals.La part pràctica s'entrega durant el curs, dins els terminis establerts, i no té recuperació.

Els alumnes de DT es valoraran segons els % que s'indiquen a l'apartat anterior d'aquesta guia. Aprovar l'assignatura requereix tenir al menys una nota del 50% en cada un dels tres apartats.

En la presentació de treballs, comunicacions orals i presentació dels exàmens, es tindran en compte els criteris de correcció linguística aprovats per la Facultat.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.