Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12111012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 6 | 6 | Troncal | Tercer | Anual |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Altres comentaris i segona convocatòria |
a) Avaluació Continuada- Primera Convocatòria L'avaluació continuada de l'assignatura constarà de diferents parts i s'ha d'aprovar cadascuna per separat: Primera Part: Introducció a la Publicitat (50% de la nota final)
Segona Part: Introducció a les Relaciones Públiques (50% de la nota final)
La qualificació final serà la mitjana entre totes les parts (de la part teòrica i la part pràctica). b) Avaluació Final - Segona Convocatòria Els alumnes que vagin a segona convocatòria hauran de superar un examen final teòric i entregar les 4 pràctiques realitzades durant el curs. L'examen valdrà el 50% i les 4 pràctiques l'altre 50%. |