2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
   Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

a) Avaluació Continuada- Primera Convocatòria

L'avaluació continuada de l'assignatura constarà de diferents parts i s'ha d'aprovar cadascuna per separat:

Primera Part: Introducció a la Publicitat (50% de la nota final)

  • Examen de preguntes curtes de la teoria (25% de la nota final)
  • 2 Pràctiques amb les seves corresponents exposicions a classe (cada pràctica val el 12.5%. Per tant, les dues valen el 25%)

Segona Part: Introducció a les Relaciones Públiques (50% de la nota final)

  • Examen de preguntes curtes de la teoria (25% de la nota final)
  • 2 pràctiques amb les seves corresponents exposicions a classe (cada pràctica val el 12.5%. Per tant, les dues pràctiques valen el 25%)

La qualificació final serà la mitjana entre totes les parts (de la part teòrica i la part pràctica).

b) Avaluació Final - Segona Convocatòria

Els alumnes que vagin a segona convocatòria hauran de superar un examen final teòric i entregar les 4 pràctiques realitzades durant el curs. L'examen valdrà el 50% i les 4 pràctiques l'altre 50%.