Publicitat i Relacions Publiques (2001) |
Assignatures |
TEORIES DE LA INFORMACIÓ I |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | TEORIES DE LA INFORMACIÓ I | Codi | 12111013 | ||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | |||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. La comunicació i la informació a la societat actual 2. Com estudiar el procés comunicatiu: la recerca en comunicació de masses 3. Perspectives i vigència actual de les teories de la comunicació: aproximació històrica i conceptual 4. Els usos socials dels vells i els nous mitjans de comunicació: mediació i noves tecnologies 5. Cultura i mitjans de comunicació |