2010_11
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  ESTRUCTURA DE LA COMUNICACIÓ
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer de forma global, integrada i crítica l'estructura actual del sistema comunicatiu a Espanya i Catalunya, en el context europeu i mundial A3
A6
C3
Identificar els principals actors del sector comunicatiu, amb una atenció especial per l'entorn més immediat: el Camp de Tarragona i Catalunya. A5
B2
B4
B13
Interpretar les tendències que marquen el desenvolupament del sector comunicatiu (concentració, convergència, desregulació, descentralització i globalització) A4
Comprendre el paper de les institucions públiques en la regulació i ordenació del sector comunicatiu A11
Tenir una actitud crítica davant de les implicacions de l'estructura del sistema comunicatiu B3
B6
Cercar informació actualitzada sobre el sector comunicatiu B1
C2
Les pràctiques consistiran en un programa de: visionats documents audiovisuals, lectures d'articles, debats en grups petits, comentari de llibre i petites recerques d'informació.