Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
HISTÒRIA DE L'AUDIOVISUAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | HISTÒRIA DE L'AUDIOVISUAL | Codi | 12111205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Analitzar l'evolució de les indústries discogràfica, cinematogràfica, radiofònica, televisiva i vídeogràfica de forma interconnectada des de finals del segle XIX i fins a l'actualitat. | A3 A4 |
B2 B3 B4 B11 |
C3 |
Identificar i situar qualsevol producte audiovisual en el seu context històric de producció i difusió, des de la perspectiva de la individualitat creadora (autors) com la industrial i també col·lectiva. | A3 |
B1 B2 B3 |
C3 |
Comprendre el significat social i cultural de les diferents produccions audiovisuals en el seu context històric, en tant que agents de socialització específics que contribueixen a les maneres d'entendre el món de diferents contexts sociohistòrics. ent. | A9 A10 |
B3 |
C3 C5 |
Entendre que el llenguatge audiovisual consolidat actualment no és transparent ni unívoc sinó que respon a un procés d'evolució de les formes d'explicar històries o bé d'entretenir-se, sempre mitjançant sons i imatges. | A3 A9 A10 |
B4 B5 |
C3 C5 |
Estudiar i valorar els productes audiovisuals de forma documentada, amb el recurs a estètiques i creadors pertanyents a cada època històrica. | A8 A16 A22 |
B1 B3 B11 B15 |
C3 |
Oferir recursos visuals i sonors específics i el coneixement de les seves codificacions culturals -així com desplaçament d'aquests significats al llarg del temps- per proveir els alumnes d'un bagatge que els ajudi a realitzar els seus productes audiovisuals. | B1 B2 B3 B4 B5 B11 |