Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
CREATIVITAT PUBLICITÀRIA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | CREATIVITAT PUBLICITÀRIA | Codi | 12112015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
12 | 6 | 6 | Troncal | Quart | Anual |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Tema | Subtema |
Introducció a la creatvitat Definició. Creativitat conceptes i idees. Antecedents Procés Creatiu. Actituds i aptituds d’una persona creativa. Creativitat i Publicitat L’Agència Publicitària – Estructura publicitària. Entorn Humà: L’equip creatiu –copy, director d’art- Redacció publicitària - Direcció d’Art Altres departaments i la creativitat Procés Creatiu Publicitari. Creativitat Publicitària Fase Prèvia Briefing, Estratègia Creativa, Concepte Creatiu La materialització de la creativitat (copy, art) Fonaments creatius publicitaris (copy, titular, slogan + layout..) Fase Posterior: Investigació, Valoració (pre test, post test) Tècniques creatives vs. Bloqueig Mitjans i creativitat (premsa, exterior, TV, ràdio, internet) Grans creatius de la història de la Publicitat (Bernbach, Ogilvy; Hopkins, Webb Young...) |