2012_13
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT I
DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT I Codi 12112019
Ensenyament
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 3 3 Troncal Quart Segon
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Adreça electrònica santiago.juan@urv.cat
Professors/es
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Web
Descripció general i informació rellevant Identificar, relacionar y sobretot relacionar amb el món de l'empresa, les eines de màrqueting.
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudis que estàs cursant, en aquesta assignatura es realitza a través de tutoria (excepte en els estudis de l'ETSE). Per a més informació cal consultar l'horari d'atenció personalitzada del professor.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent