Codi |
|
A1 |
Coneixement teòric i pràctic dels departaments de comunicació de les empreses i institucions i de les habilitats i tècniques necessàries per a la seva direcció. En especial la gestió del coneixement i dels intangibles de l’empresa, i dels mercats i els productes financers. |
A2 |
Coneixement de les tècniques d’investigació i anàlisi de la naturalesa i les interelacions entre els subjectes de la comunicació publicitària: creatius, empreses, institucions, agències de publicitat i de relacions públiques, mitjans, suports i públics. Desenvolupament dels fonaments conceptuals de la direcció estratègica aplicats a la comunicació per objectius per a, des d’un plantejament metodològic, assistir als operadors que han de prendre decisions a la recerca d’eficàcia comunicativa. |
A3 |
Coneixement de les tècniques de gestió de les empreses de comunicació, amb especial atenció per les publicitàries i de relacions públiques, així com de la gestió de les àrees funcionals de la comunicació corporativa i publicitària a les empreses públiques i privades: aspectes jurídics, fiscals i de relacions laborals; finançament i comptabilitat. |
A7 |
Coneixement dels mètodes i les tècniques de màrketing específiques per a la presa de decisions en les àrees de comunicació en general i de publicitat i relacions públiques, a les empreses i les institucions |
A14 |
Capacitat i habilitat per exercir com a professionals que s’encarreguen de l’atenció al client de l’agència, assitint-lo de manera continuada abans, durant i després de la realització de les seves accions de comunicació |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B9 |
Planificació i organització |
B12 |
Presa de desicions |