2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT II
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
• Aportar els suficients coneixements teòrics de màrqueting per tal de proporcionar a l'alumne una base prou sòlida d'aquesta disciplina empresarial. A1
A7
A14
B2
B4
B5
B12
• Introduir als futurs professionals de la comunicació dins la dimensió pràctica i real del màrqueting. A1
A2
B1
B2
B9
• Fer entendre l'extraordinària importància que avui té el màrqueting pel desenvolupament eficaç d'una empresa o institució. A1
A2
B1
B2
B3
B5
B12
• Justificar la total relació que hi ha entre màrqueting i comunicació. A1
A2
A3
B1
B2
• Facilitar aquells coneixements necessaris per entendre l'aplicació del màrketing a la futura vida professional dels alumnes. A1
B1
B2
• Donar una base formativa per poder afrontar posteriorment cursos especialitzats. A1
A2
B1
B2
B3