2007_08
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  DIRECCIÓ D`ART
   Continguts
Tema Subtema
1. Definició del Director d’Art i de la seva especialitat professional davant del dissenyador gràfic.
2. Coneixement del funcionament de l’agència de publicitat
3. La publicitat des de l’òptica del Director d’Art La parella creativa (copy-director d’art)
Comptes: executius de publicitat
Mitjans
Producers gràfics i audiovisuals
“L’altra banda”: anunciant, client
4. Com neixen les idees. Com es treballen. Metodologia de treball.
5. Com es materialitzen les idees (bocet, rought, maquetes, story board, animatic...)
6. La construcció publicitària de la imatge. Codis de comunicació.
7. Elements per a la direcció d’art Fotografia, il•lustració, tipografia, color
Impressió. Suports/Adaptació (campanyabilitat i coherència)
8. Com es materialitzen les idees en el terreny audiovisual (preproducció, rodatge, postproducció)
9. Com treballen i treballar amb els “altres” professionals en contacte directe amb el Director d’Art (il•lustradors, fotògrafs, estilistes, dissenyadors gràfics, realitzadors)
10. Les altres Directors d’Art (healthcare, internet, màrqueting directe, disseny –editorial, pack, identitat visual)
11. La figura del client, comprendre’l i saber treure-li el màxim de profit des de l’òptica del creatiu. Relacions professionals.