Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
DRET DE LA PUBLICITAT |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | DRET DE LA PUBLICITAT | Codi | 12112237 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
José M. De La Cuesta Rute, Curso de derecho de la publicidad, 2002, Eunsa Manuel Santaella , Derecho de la publicidad, 2003, Civitas MT. Franquet; Diana Marín; M. Marquès; Estela Rivas, El Contrato de aprendizaje en la enseñanza universitaria (PUBLICACION DEL 4º CIDUI), 2006, CIDUI M. Teresa Franquet Sugrañes, El uso del ABP y el aprendizaje del derecho en titulaciones no jurídicas (ACTAS DEL II CONGRESO DE INNOVACION DOCENTE EN CIENCIAS JURIDICAS), 2009, SPICUM. UNIVERSIDAD DE MALAGA. |
Complementària | |