2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Filologia Catalana (2001)
 Assignatures
  LITERATURA CATALANA CONTEMPORÀNIA III
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
-Analitzar i distingir els diferents períodes, escoles teòriques i crítiques i textos internacionals i catalans en aquests estudis. A1
A2
A3
A4
A5
A8
A11
A12
A14
A15
A16
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Analitzar, distingir, comparar i saber jutjar teories i textos internacionals i catalans sobre dones i literatura. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Adaptar-se a les noves realitats actuals i prendre consciència de la necessitat de visibilització de les autores en la història literària, de les seves aportacions en els textos assagístics i les obres de ficció, de les escoles teòriques i dels estudis de dones, gènere i/o feminismes. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Conèixer i definir els estudis de dones, gènere i feminismes en relació a literatura catalana. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Comprendre i demostrar la validesa i necessitat dels estudis de dones, gènere i feminismes. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Adaptar-se a les noves realitats actuals i prendre consciència de la necessitat de visibilització de les autores en la història literària i cultural, de les seves aportacions en els textos assagístics i les obres de ficció, de les escoles teòriques i dels estudis de dones, gènere i/o feminismes. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Analitzar des d’una perspectiva de gènere els llenguatges escrits, orals i audiovisuals des de la cultura i la realitat catalanes. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Utilitzar llenguatges no excloents i corregir els biaixos androcèntrics i sexistes en els discursos i relats textuals, orals i audiovisuals de la cultura, llengua i literatura catalanes. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Analitzar, distingir, comparar i saber jutjar teories i textos internacionals i catalans sobre dones, cultura, llengua i literatura. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
-Conèixer i definir els estudis de dones, gènere i feminismes en relació a literatura catalana. Comprendre i demostrar la validesa i necessitat dels estudis de dones, gènere i feminismes A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
C2
C3
C5
Implicar i responsabilitzar l'alumnat a través de treballs i exercis orals i escrits A1
A2
A3
A4
A5
A8
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
B13
C2
C4
C5
Analitzar obres i textos literaris A1
A2
A3
A4
A5
A8
A13
A14
A15
A17
A18
B1
B3
C5
Construir i argumentar treballs i discursos documentats i crítics sobre la literatura catalana del segle XX A1
A3
A4
A5
A8
A12
A13
A14
A15
A17
A18
B1
B3
B4
C5
Conèixer i comprendre la història literària catalana del segle XX A1
A3
A4
A12
B1
B3
C5
Distingir, demostrar i saber explicar els principals períodes i moviments en la literatura catalana del segle XX A1
A3
A4
A12
A15
A17
A18
B3
B4
C5
Interessar l'alumnat en la recerca de la literatura catalana del segle XX A1
A3
A4
A5
A8
A12
A13
A14
A17
A18
B1
B2
B3
B4
B5
C4
C5