Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Periodisme (2004) |
Assignatures |
CREACIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES DE COMUNICACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | CREACIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES DE COMUNICACIÓ | Codi | 12152005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Sempre i quan s'esculli l'avaluació continuada, l'avaluació final resultarà de la suma d'un examen final i la presentació pública del projecte final del pla de negoci en la següent proporció: • 50% de la nota: examen final teòric. • 50% de la nota: presentació pública del projecte final del pla de negoci. A més, comptarà (per apujar o abaixar la nota) la participació a les classes i la resolució d'exercicis. És imprescindible una nota mínima de 5 punts a cadascuna de les parts. Els alumnes que optin per a l'avaluació no continuada hauran de fer un examen final que serà teoricopràctic i de caràcter individual. |