Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (Pla 2008) |
Assignatures |
PREHISTÒRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PREHISTÒRIA | Codi | 12204108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer els conceptes principals i dinàmiques de la història general o universal | |
A2 |
Conèixer l'estructura diacrònica de la història i aplicar el mètode comparatiu 60 | |
A4 |
Conèixer la història de la integració europea | |
A5 |
Analitzar, valorar i elaborar discursos elaborats sobre assumptes principals de la història, aplicant el coneixement adquirit i la consulta bibliogràfica | |
A6 |
Participar en seminaris relatius a temes després d'haver realitzat lectures | |
A8 |
Elaborar treballs monogràfics, mostrant la capacitat abalítica i creativa sobre temes estudiats | |
A9 |
Introduir els rudiments metodològics per utilitzar unes altres fonts no escrites com les arqueològiques i altres | |
A10 |
Treballar en equip per realitzar algunes de les activitats | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Familiaritzar-se amb el mètode arqueològic com a instrument auxiliar de la història, centrant-se particularment en les últimes tendències interpretatives Saber transmetre coneixements i comunicar conclusions de manera clara, oralment o per escrit, tant a un públic especialitzat com no especialitzat. Demostrar que es poden utilitzar els principals esdeveniments de la història universal i de la història d’Europa per gestionar en perspectiva comparativa el conjunt dels fets, estimulant la reflexió sobre aquests fets | |
B4 |
Analitzar les causes i conseqüències de les principals fórmules organitzatives socials Lectura, traducció i comprensió de textos científics actuals en anglès que s'ajustin al nivell de l'alumne | |
B5 |
Presentacions orals d'estudis o treballs de forma individual o col·lectiva utilitzant noves tecnologies Saber gestionar un debat historiogràfic. Utilitzar adequadament la terminologia pròpia de la disciplina oralment i per escrit | |
B6 |
Lectura de bibliografia específica per introduir-se en les tècniques i en la interpretació actual de l’evolució humana Conèixer el lèxic especialitzat en arqueologia del quaternari | |
B7 |
Coneixement de la història evolutiva humana | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |