Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (Pla 2008) |
Assignatures |
HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA D'ESPANYA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | HISTÒRIA CONTEMPORÀNIA D'ESPANYA | Codi | 12204205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer i comprendre l'evolució històrica d'Espanya o d'Europa Utilitzar la bibliografia específica | |
A2 |
Conèixer i comprendre l'evolució històrica d'Espanya o d'Europa Utilitzar la bibliografia específica | |
A4 |
Analitzar de forma crítica la historiografia o les fonts sobre un afer | |
A6 |
Realitzar un petit treball d'investigació a partir de fonts inèdites Utilitzar la bibliografia específica Analitzar de forma crítica la historiografia o les fonts sobre un afer | |
A7 |
Realitzar un petit treball d'investigació a partir de fonts inèdites Analitzar de forma crítica la historiografia o les fonts sobre un afer | |
A10 |
Realitzar un petit treball d'investigació a partir de fonts inèdites Analitzar de forma crítica la historiografia o les fonts sobre un afer | |
A11 |
Utilitzar la bibliografia específica Analitzar de forma crítica la historiografia o les fonts sobre un afer | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes clau de la història medieval, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant un èmfasi especial en la recopilació d'informació que faci cada alumne Saber analitzar les principals cultures polítiques i les dinàmiques socials, els eixos dels processos que determinen els canvis de mentalitat i les principals opcions polítiques del segle XX | |
B6 |
Saber gestionar un debat historiogràfic. Utilitzar adequadament la terminologia pròpia de la disciplina oralment i per escrit | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |