Grado en Historia del Arte (2008) |
Asignaturas |
SOCIEDAD Y CULTURA EN LA ÉPOCA MODERNA |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | SOCIEDAD Y CULTURA EN LA ÉPOCA MODERNA | Código | 12214006 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A8 |
Analiza y valora los conceptos aprendidos a partir de las fuentes históricas mediante el comentario de texto o material afín. Aplica los métodos históricos al tratamiento de las fuentes y al análisis del conocimiento histórico. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |