Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
PROBLEMES DE LA SOCIETAT ACTUAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PROBLEMES DE LA SOCIETAT ACTUAL | Codi | 12214009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer les coordenades espai – temporals (diacronia i sincronia) i els límits i interrelacions geogràfiques i culturals de la Història de l'Art. | A1 |
||
Analitzar la visió diacrònica general de la Història de l'Art Universal. | A2 |
||
Analitzar el coneixement sistemàtic i integrat del fet artístic: diferents llenguatges (arquitectura i urbanisme, escultura, pintura, fotografia, cinema, música, etc.), procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història. | A5 |
||
Interpretar les principals fonts literàries i documentals de la Història de l'Art. | A6 |
||
Aplicar la metodologia científica en Història de l'Art: estats de la qüestió, anàlisis integrals de l'obra d'art, replantejament de problemes, recerca d'informació inèdita, plantejament d'hipòtesis, processos crítics de síntesis, formulació ordenada de conclusions. | A9 |
||
Aprendre a aprendre. | B1 |
||
Resoldre problemes de forma efectiva en el camp de la història. | B2 |
||
Aplicar pensament analític, crític, lògic i creatiu, demostrant dots d'innovació. | B3 |
||
Treballar en equip de forma col•laborativa i responsabilitat compartida. | B5 |
||
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concrets. | B6 |
||
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. | |||
Gestionar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | C2 |
||
Gestionar la informació i el coneixement. | C3 |