Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
NOVES TECNOLOGIES APLICADES A LES CIÈNCIES HUMANES |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | NOVES TECNOLOGIES APLICADES A LES CIÈNCIES HUMANES | Codi | 12214114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A2 | Analitzar la visió diacrònica general de la història de l'art universal. | |
A6 | Interpretar les principals fonts literàries i documentals de la història de l’art. | |
A18 | Conèixer de forma general o específica les tècniques historiogràfiques: epigrafia, paleografia, arxivística, diplomàtica, arqueologia. | |
A19 | Conèixer la relació interdisciplinària de les humanitats: filosofia, llengües antigues, lingüística, semiòtica, història del teatre i la literatura, història de la música, mitologia clàssica, història de les grans religions, sociologia i antropologia. | |
A20 | Conèixer la història general i del territori. | |
A22 | Conèixer els temes i les problemàtiques objecte de debat historiogràfic. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu | |
B5 | Treballar de forma col·laborativa | |
B6 | Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional | |
B8 | Sensibilització en temes mediambientals | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |