Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
ART DEL SEGLE XX A ESPANYA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ART DEL SEGLE XX A ESPANYA | Codi | 12214216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els conceptes fonamentals aplicables a cada un dels períodes d'aquest | |
A2 |
Té una visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A3 |
Té visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A4 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com els recursos electrònics (TIC) | |
A5 |
Coneix els conceptes fonamentals aplicables a cada un dels períodes d'aquest | |
A6 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A9 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A16 |
Comprèn l'evolució de l'Art espanyol des del romànic fins al segle XX Té una visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A17 |
Té visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A19 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada Amplia els coneixements per a la recerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com els recursos electrònics (TIC) | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor És capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’afrontar-lo Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’acord amb la planificació donada | |
B5 |
Identifica els objectius col•lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup | |
B6 |
En les seves presentacions utilitza medis de suport Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B7 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |