2017_18
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
 Asignaturas
  INTRODUCCIÓN A LA ECONOMÍA Y A LA EMPRESA
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Pruebas orales
A5
B1
B4
C4
Exposició i defensa d'un treball 5%
Pruebas de desarrollo
A1
A5
B4
Proves que inclouen preguntes sobre un tema, on l'estudiant ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. 20%
Pruebas prácticas
A1
A5
B1
B4
Desenvolupar un pla d'empresa, resoldre problemes o casos 42,5%
Pruebas objetivas de tipo test
A1
A5
B1
B4
Preguntes tipus test sobre els continguts de l'assignatura 32,5%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

1a convocatòria (avaluació continuada). Es realitzaran diferents proves i activitats al llarg el curs. La nota final serà la mitjana de l'obtinguda en el 1r quadrimestre ("Economia") i en el 2n quadrimestre ("Empresa"). No cal tenir aprovada cada part, sinó que és suficient amb que la nota mitjana entre "Economia" i "Empresa" sigui superior a 5.

2a convocatòria (examen final). Només s'ha de realitzar l'examen de la part no aprovada en 1a convocatòria. És a dir, si la nota en 1a convocatòria de la part de "Economia" o de "Empresa" és superior a 5, no cal avaluar-se de nou a la 2a convocatòria d'aquesta part.