2017_18
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Publicidad y Relaciones Públicas (2009)
 Asignaturas
  FUNDAMENTOS DE LA COMUNICACIÓN PUBLICITARIA Y DE LAS RELACIONES PÚBLICAS
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Prácticas en laboratorios
A9
B5
Cada quadrimestre els alumnes realitzaran pràctiques en grup, que posteriorment presentaran amb un Power Point a classe. 40%
Presentaciones/exposiciones
A9
B5
Es faran presentacions de les pràctiques realitzades en grup. 10%
Pruebas objetivas de preguntas cortas
A9
C4
A finals dels dos quadrimestres es farà una prova escrita sobre els continguts teòrics. 50%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Aclariments:

-La part de publicitat (1er quadrimestre) i la part de relacions públiques (2n quadrimestre) s'avaluaran per separat. Cada part representa el 50% de la nota final de l'assignatura.

-Les dues parts han d'aprovar-se obligatòriament de forma independent amb un 5 per poder aprovar l'assignatura.

-Per superar l'assignatura en segona convocatòria cal que l'alumne realitzi les pràctiques i superi l'examen final amb la nota de 5.